Kyvadlo a moje zkušenosti.

 Asi před dvaceti roky jsem poprvé viděl co tchán dokázal s kyvadlem. Spolu s kamarády zkoušeli jaké má kdo vlohy pro práci s kyvadlem. Zkoušeli komu se bude více točit. Tchán, který měl schopnosti hledat vodu v tom zvlášť vynikal. Ten musel mít loket úplně nahoře, protože jinak by mu do něj kyvadlo naráželo. A to byl na kyvadlo použit těžký dozický klíč na tlustém provázku. Jindy zase dělali pokusy s tím jaké potraviny jsou pro koho vhodné. Přineslo se množství různých potravin, nápojů, ale i alkoholu i tabák. Potom dotyčná osoba natáhla ruku a nad ní se vyzkoušelo kyvadlo. Samozřejmě se silně točilo. Potom se přisouvali různé potraviny a zkoušeli zda se bude také souhlasně točit. Rozdíly byli obrovské. Někdy se úplně zastavilo a jindy se zase točilo méně či více a jindy zase úplně maximálně. Pamatuji se, že vzdálené tetě tím kyvadlem spálil ruku. Když nad její rukou použil kyvadlo,  to se roztočilo a ona po chvilce bolestivě ucukla s rukou s tím, že jí to pálí.  Za okamžik měla na dlani červený flek po spálenině. Kyvadlo se také používalo při sadbě stromů. Pamatuji se, že k padesátinám dostal vzrostlé Ginkgo a pro takovou vzácnost se hledalo to správné místo. Nakonec se našlo a i přes docela nevhodnou místní půdu je z něj dnes pěkný strom. 

   S odstupem času jsem si i já vytvořil své kyvadlo a mám jej dodnes. Je z menšího , cca. 3cm dlouhého krystalu křišťálu, který je zcela čistý a je na tenkém provázku. Zkoušel jsem mnohokrát. Zvláště pak se zaměřením na to zda nedochází k nějakému fyzickému točení rukou, které by vysvětlovalo tento neuvěřitelný pohyb. Zkoušel jsem držet ruku s kyvadlem ještě druhou rukou abych vyloučil to že roztáčím kyvadlo tělesně. Dokonce jsem měl i různé podpěry, ale dospěl jsem k závěru, že tento pohyb nemohu způsobovat tělesně.

   Několikrát jsem se zaměřil na to abych svou vůli kyvadlo zastavil a posléze nechal znovu roztočit v opačném směru - proti směru hodinových ručiček. Toto se mi povedlo, ale protisměr byl vždy mnohem těžší a mnohem menší. Když jsem nechal kyvadlo opět roztočit přirozeným směrem, byl pohyb opět velmi silný. Velkou část pokusů jsem prováděl za pomoci všemožných minerálů a jejich krystalů. Takto jsem zkoušel jak silně jsou nabité. Pamatuji se, že jsem si z burzy minerálů, přivezl velké množství krystalů a chtěl jsem vyzkoušet jakou energii vyzařují. Našel jsem si tedy nejprve místo kde se kyvadlo samovolně téměř nehýbalo. Potom jsem na místo stavěl krystaly a zkoušel kterak budou reagovat. K mému překvapení reagovali jen velmi málo. Bylo mi jasné, že jsou z burzy a z  předchozího zacházení hodně osahané a vybité. Očistil jsem je vodou a nabyl na slunci. poté jsem je dal pod větší pyramidu a nechal jsem je tam nabíjet. Vzhledem k tomu, že jsem musel do práce, tak jsem na ně asi na týden zapomněl. Když jsem si vzpomněl, tak jsem hned opakoval pokus na místě které před tím téměř vůbec s kyvadlem netočilo. Byl jsem velice překvapen, že tentokrát každý kousek minerálů nebo jejich krystalů dokázal roztočit kyvadlo do vysokých otáček.  Neodkazuji na žádné knihy, kterých je jistě dost a popisuji pouze své postřehy a zkušenosti.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje zkušenosti s pyramidou

Můj pohled na naší a předchozí civilizaci.