Moje zkušenosti s pyramidou

 Každý kdo se chtěl něco dozvědět o pyramidách, tak si nepochybně opatřil nějakou knížku a nebo si něco sehnal na netu. Já sem hodím jen pár řádků se svými zkušenostmi. Postavil jsem si několik pyramid. Od malých až po tu největší, která má hranu základny 120cm. 

   Poprvé když jsem si lehnul pod pyramidu a přespal pod ní to vypadalo asi následovně. Šel jsem si lehnout asi o půlnoci. Jen jsem dolehl, tak jsem hned zase vstal a bylo 04.30 hodin. Byl jsem zcela čerstvý, odpočatý a plný energie.  Teprve později jsem se dočetl, že by člověk neměl trávit více jak jednu hodinu. 

   Pravidelně pod pyramidou nabíjím minerály a krystaly. Jednou jsem si přinesl krystaly křišťálu z burzy a vyzkoušel jsem je kyvadlem na místě, které vůbec netočilo. Po jejich očištění jsem je dal pod pyramidu a asi na týden na ně zapoměl. Poté jsem je opět vyzkoušel kyvadlem a musel jsem dávat loket nahoru, aby mi o něj kyvadlo nazavadilo. 

   Pod svojí největší pyramidou jsem odpočíval vcelku pravidelně s velmi příjemnými účinky. Mám jí na zahradě a je zajímavé, že se v ní nedrží žádný hmyz ani pavouci a to ani když není nasměrovaná na světové strany. Jeden kamarád se tak trochu zabývá stavbou pyramid. Má jich doma na zahradě několik a spíše než pod nimi, využívá pyramidálního víru vycházejícího ze špičky. Má však takovou zkušenost, že když se blíží déšť, tak se tomuto místu vždy vyhne a to i když jsou mraky velmi husté. Vždy obejdou toto místo z obou směrů.  Stěžoval si na nedostatek vláhy. I já mám takovou zkušenost. Také jsme potřebovali aby už zapršelo, ale několikrát se stalo, že se nám nízké mraky plné vody na poslední chvíli vyhnuli.  Jednou před takovým deštěm jsem si vzpoměl na slova tohoto kamaráda a rychle jsem změnil nastavení pyramidy, tak aby nebyla natočena na světové strany. Déšť přišel vzápětí. 

   V současné době nemám pyramidu nastavenou a to z důvodu absence nějakého příhodného a stálého místa. Dále jsem chtěl postavit pyramidu větší, tak aby bylo možno vlézt dovnitř a využít nejlepší energie v první třetině výšky.  Dáli pán Bůh chci vystavět uvnitř i stálé meditační lůžko, které bude stabilně osazeno příslušnými minerály.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kyvadlo a moje zkušenosti.

Můj pohled na naší a předchozí civilizaci.