Boží záměr a jak zjistit co s námi zamýšlí.

 Boží záměr s námi

Od nepaměti chtěli lidé vědět co je pro ně dobré. Co mají udělat, nebo jakou cestou se mají dát.  Jo když za starých časů byli ještě ve spojení s Bohem, tak ta znamení a rady byli hojnější. Dnes se přeci spoléháme sami na sebe. Nebo nás neustále někdo směřuje a naviguje. Co když si opravdu nevíme rady. Co když nemůžeme nikomu zavolat a poradit se. Co když víme, že nikdo ze světa vám ani poradit nemůže.  Zavolejme si na pomoc Boží radu. A hlavně zavolejme si pro ní i když máme komu zavolat. Zavolejme si pro ní i když vám každý říká co máte udělat. I když každý člověk na světě bude přesně vědět jak se máte zachovat. 

    Dám takový příklad. Stojíte v lese a před vámi je rozcestí. Je vám v podstatě jedno jestli půjdete vlevo nebo vpravo. Ovšem cíle každé z těch dvou cest můžou mít na váš život zásadní účinek. Vezměte minci a rozhodněte o tom která strana vás pošle na kterou stranu. To ovšem ještě neznamená, že rozhodnutí které padne musí být pro vaše dobro. Můžete také si přát aby jste se skrze minci rozhodli pro tu cestu, která vám přinese nějaký užitek. To, že si myslíte, že vám něco přinese nějaký užitek neznamená, že to pro vás bude opravdu užitek. Chcete na konci jedné z těch cest najít poklad? Třeba truhlici plnou zlaťáků? Chcete pak nakupovat drahá auta a shopingovat celý zbytek života? Odcizit se rodině a nemít žádné opravdové přátelé? Víte opravdu co je pro vás dobré?

   Já bych to udělal jinak. Hodně, hodně bych se uklidnil a snažil bych se z hlavy vytěsnit ty světské myšlenky. Potom bych pozvedl minci a požádal bych Boha aby mi skrze tuto minci poradil. Aby mě poslal tou správnou cestou, která je pro mne dobrá. Asi bych řekl něco o tom, že ne má, ale Tvá vůle se staň.  Možná, že právě minu tu truhlici se zlatem. Možná bude ta moje cesta užší, klikatá, trnitější a nahoru do kopce. Možná minu tu širokou, hladce udusanou a stánky s občerstvením lemovanou cestu co se lehce svažuje dolů. Možná, možná. V každém případě dám možnost tomu aby se projevil Boží záměr se mnou. Každý se sem rodíme s nějakým úkolem s nějakým záměrem a ten v mnoha případech lidé minou. Takových možností jak nechat působit Boží záměr je každý den mnoho. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje zkušenosti s pyramidou

Kyvadlo a moje zkušenosti.

Můj pohled na naší a předchozí civilizaci.