Geopatogenní zóny





                            Geopatogenní zóny

Už od nepaměti lidé věděli, že jsou místa na kterých není dobré dlouho pobývat.

Když ještě nebylo jejich vědomí nebylo pod nánosem  hmoty, tak byli lidé natolik citliví, že o těchto zónách věděli. Věděli, že dlouhodobá expozice na těchto místech jim přinese negativní pocity pro duši i tělo. Byla to důležitá a staletími prověřená pravda.  Tak se z ní stala tradice a nikdo by si nepostavil obydlí, kdyby si tam předtím nelehla kráva a nebo jiné hospodářské zvíře k odpočinku. Naopak když si tam lehla kočka, tak zpozorněli. Z opravdového starověku, zanechali asi nejvíce informací o těchto zónách staří Číňané. Kdy vytvořili knihu pojednávající o tzv. dračích žílách. 

   Nikoho nepřekvapí, když si někdo pozve proutkaře aby mu našel nejvhodnější místo pro kopání studny. Ani nevím jestli existuje nějaký vědecký přístroj, který by to také dokázal. Nikoho by tedy nemuselo překvapit, že je někdo schopen stejným způsobem - svojí citlivostí - detekovat takové geopatogenní zóny. Knížečka která se mi dostala do rukou mi asi nejvíce osvětlila, jak to celé funguje.  Ve zkratce shrnu o co v ní jde. V podstatě celou planetu obaluje síť těchto zón. V normálních podmínkách směřuje tato síť od východu k západu a od severu k jihu. Oka této sítě jsou velká cca. 5m.  Tedy každých 5 metrů je  tato zóna. Jenže když je pod povrchem spodní pramen má tato zóna tendenci kopírovat jeho tvar a teprve když pramen směřuje zcela jinam, tak se tato zóna vrací zpět do původního směru.  Zóna posílená takovým pramenem má větší sílu než jiná. A to se ještě může stát, že se kříží s jinou zónou, která je také posílená spodním pramenem. V takovém křížení je její síla největší. Dále jestliže jsou tyto spodní prameny např. 10 metrů pod zemí, tak největší účinek má být 10 metrů nad zemí. 
   V Čínských knihách se uvádí, že geologické anomálie zvětšují sílu dračích žil a nebo je rovnou vytvářejí. Hřebeny kopců, údolí s potoky a nebo geologické zlomy jsou místa s velkou expozicí. 
   Netřeba se mnoho rozepisovat, protože literatury je dostatek. Jen chci připomenout, že existují možnosti jak takovou zónu odrušit. Existují tzv. tvarové zářiče, které takovou zónu rozpustí. Je jich velké množství lišících se tvarem i velikostí. Známé jsou např. pyramidy. Z vlastní zkušenosti musím vyzdvihnout účinky pyramidálního efektu.  A to nejen co se týče vyrušení geopatogenních zón.  Avšak nejvíce věřím v účinek toho co nám dala sama příroda a to jsou krystaly. Zvláště pak krystal křišťálu je jedinečný a univerzální pomocník. Dle velikosti a čistoty dokáže vyčistit od těchto zón velký prostor. A nejen od geopatogenních zón, ale i od elektrosmogu a vůbec dokáže všechno projasnit a prozářit. 
   Manželka začala trpět na strašné migrény a tak jsem jí dal do ložnice za její hlavu krystal křišťálu. Umístil jsem ho tak aby o něm nevěděla, aby jí vědomí neovlivňovalo v úsudku. Účinek se dostavil okamžitě, ale já jsem ještě tři měsíce počkal a pak jsem se zeptal na předchozí migrény.  Na to mi odpověděla, že si už ani nevzpomíná kdy jí naposled bolela hlava. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje zkušenosti s pyramidou

Kyvadlo a moje zkušenosti.

Můj pohled na naší a předchozí civilizaci.