O krystalech a minerálech


 Ahoj. Už jsem psal o geopatogenních zónách, kde mají krystaly nezastupitelnou roli. Další moje zkušenost s krystaly a minerály je taková, že jsem samozřejmě z dostupné literatury nastudoval jaký minerál ( dále jen kameny)souzní s jakou čakrou. Čas od času používám kameny při pomoci v meditaci, či k relaxaci. Kameny mám v podstatě stále vyčištěné a nabité. Lehnu si na rovnou plochu a příslušné kameny umístím na čakry a  horní a spodní do jejich blízkosti. Už jenom vědomí takové meditace spojené s kameny tomu dává trochu jinou neotřelou příchuť. Jednak se opravdu nesmím pohnout, protože by spadli a jednak tak nějak to moje vědomí moc nepoletuje a hraje si s jejich energií.  

   To, že to všechno funguje, poznám většinou druhý den hned ráno a to jednak živými sny a jednak nabitou sexuální energií. 

   Dále musím upozornit, že jakékoliv cvičení spojené s čakrami by se mělo praktikovat až po upevnění víry k Bohu. Po ustálení filozofických názorů.  A pouze při touze poznat nejhlubší pravdy a ne si  jen povrchně pohrávat s něčím na co jsem zrovna narazil v časopise a nebo při prohlížení internetu. O takovém příběhu kdy člověk bezhlavě vlítnul do otevírání čaker a a jak hrůzně to dopadlo, napíšu samostatný článek. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje zkušenosti s pyramidou

Kyvadlo a moje zkušenosti.

Můj pohled na naší a předchozí civilizaci.