Past na probouzející se.

 Už jsem psal někde jinde o tom, že přišla doba kdy se v lidech začíná projevovat touha se probudit. Pochopit podstatu všeho bytí, pochopit důvod všeho stvoření a poznat i svůj osobní úkol a smysl.   Také jsem jinde psal, že někdo, kdo vládne hmotnému stvoření, nechce aby se lidé probouzeli.

    Procházel jsem různé skupiny na sociálních sítích i všemožná diskuzní fóra. Všude jsem viděl hovory o energiích, auře, vnímání, cítění, vlnění, otevírání čaker  a otevírání třetího oka. A to ani nemluvě o duchovních a tělesných léčitelích za úplatu. Viděl jsem plno nádherných obrázků téměř světelných bytostí, ale  i vzdáleného vesmíru s nádhernými planetami kam se cestuje pomocí mysli. Hodně mi to připomínalo Harryho Pottera z Bradavic se všemi těmi kouzly. 

   Bavil jsem se o tom s jedním přítelem a ten mi řekl, že ti co se touží probudit budou pokoušeni astrální magií. Je to přece jenom vyšší liga, než žít obyčejný světský život - práce-rodina-televize-práce. Viděl jsem na vlastní oči, jak jeden známý vzal docela těžký ocelový předmět, chvilku si s ním přejížděl po ruce a potom si ho položil a  na odhalený hrudník. Předmět tam byl jak přilepený a on s ním chodil po místnosti. Měl s tím samozřejmě velký úspěch a tak si nechal nalít další velkou whisky.

   Četl jsem jednu z knih Kenetha Hagina (už nevím kterou) a tam šli on a ještě několik kněží do restaurace, kde měl své představení známý kouzelník. Ten umožňoval lidem hovořit se svými blízkými zesnulými. Náhodou si vybral jednoho z kněží a veřejně mu sdělil, že ví o tom, že mu před časem zemřela manželka. Ten to potvrdil za úžasného nadšení přihlížejících. Dále mu nabídl, že bude dělat tlumočníka mezí ním a záhrobím s tím, že si se svojí ženou může popovídat. Ten to odmítl a sdělil mu, že jeho žena je v Nebi. Kouzelník nebyl zvyklý na takové odmítnutí a na důkaz, že je opravdu ve spojení s oním světem, začal vyprávět jaké měla jeho oči, jaké nosila šaty a další podrobnosti. Kněz opět potvrdil, že je to co říká  pravda.  Poté se ho kouzelník znovu zeptal jestli s ní chce kněz mluvit. Ten však odpověděl, že ví, že se má dobře s tím, že je v Nebi. 

   Ono totiž vše co se v této hmotné sféře odehraje je zapsáno ve sféře astrální. Jsou tam i všechny touhy a myšlenky. Jsou tam i silné touhy, které se dokáží přeměnit na určité  bytosti. Jsou jisté postupy (většinou na bázi magnetismu), které dovolují tuto astrální sféru narušovat a jistým způsobem s ní pracovat. Většinou je to něco za něco a největším nebezpečím je důležitost důvodu proč byla tato sféra narušována.  Staří mágové dokázali skrze tyto síly velké věci a většinou to bylo o tom aby to něco za něco dokázali odvrátit na někoho jiného. 

   Ona je astrální magie určitě jiná liga, než obyčejný světský život, ale obvykle se do ní člověk zaplete mnohem víc než do klasických hříchů světského života. Potom je člověk ještě dál od toho hlavního úkolu v lidském životě a to úkolu poznat Boha a z vlastní svobodné vůle se Mu začít blížit ještě za života v tomto těle. 

   PS: Ono existuje jedno zásadní znamení toho, že je člověk na správné cestě.  Toto  znamení se nesmí   prozrazovat  někomu, kdo ještě nezažívá věci, které jsou z pravou cestou zcela spjaty. To by to dotyčnému, mohlo ublížit. 

   PS: Nikde na fórech a ve skupinách, jsem neslyšel vyprávět o zvláštních věcech, které by se někomu přihodily. O věcech, které zcela změní vnímání člověka. O věcech, kterých si je každý vědom a po delší době si začne této zcela zřejmé změny všímat. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje zkušenosti s pyramidou

Kyvadlo a moje zkušenosti.

Můj pohled na naší a předchozí civilizaci.